ANNA JASKUŁA – dyrektor biura
![]() |
Magister inżynier Ochrony Środowiska w planowaniu i zarządzaniu, AGH. Ustalanie wspólnie z Prezydium Zarządu kierunku działalności i zadań Biura Stowarzyszenia, organizacja i koordynacja pracy zespołu Biura, przygotowanie zgromadzeń statutowych (zebrań Zarządu Stowarzyszenia, Walnych Zgromadzeń Członków) i realizacja ich postanowień. Kontakty z samorządami lokalnymi oraz instytucjami europejskimi i reprezentowanie Stowarzyszenia na forum krajowym i międzynarodowym. Przygotowanie nowych wniosków i poszukiwanie źródeł finansowania. |
ANNA JAKIEL – asystent dyrektora
![]() |
Prowadzenie sekretariatu biura, kontakty z samorządami lokalnymi, organizowanie krajowych oraz międzynarodowych konferencji, seminariów i szkoleń. Udział w realizacji krajowych i międzynarodowych projektów Stowarzyszenia. |
IWONA KOROHODA – kierownik projektów, specjalista ds. komunikacji
![]() |
Magister Filologii Polskiej UJ. Zakres obowiązków: przygotowanie i realizacja krajowych i międzynarodowych projektów, przygotowanie publikacji, tłumaczeń i materiałów promocyjnych, organizowanie krajowych oraz międzynarodowych konferencji, warsztatów i szkoleń, kontakty z samorządami lokalnymi, promocja Stowarzyszenia i kontakty z mediami. |
ANNA FIJAS – kierownik projektów
![]() |
Absolwentka Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie (kierunek: inżynieria środowiska; specjalizacja: gospodarka niskoemisyjna) oraz studiów podyplomowych: Zarządzanie projektami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Ukończyła certyfikowane szkolenie ,,Pełnomocnika i audytora wewnętrznego zintegrowanego systemu zarządzania: ISO 9001, ISO 14001 oraz OHSAS 18001 (PN-N 18001), ISO 27001” oraz akredytowane szkolenie PRINCE2® Foundation. Zakres obowiązków: udział w realizacji krajowych i międzynarodowych projektów, pomoc w przygotowaniu publikacji i raportów oraz organizacja krajowych oraz międzynarodowych konferencji, seminariów i szkoleń. |
IZABELA KUŚNIERZ – kierownik projektów
![]() |
Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej kierunku Inżynieria Środowiska i specjalizacji Inżynieria Wodna. Ukończyła certyfikowane szkolenie "Pełnomocnika i audytora wewnętrznego zintegrowanego systemu zarządzania: ISO 9001, ISO 14001 oraz OHSAS 18001 (PN-N 18001), ISO 27001” Zakres obowiązków: udział w realizacji międzynarodowych i krajowych projektów proenergetycznych i proklimatycznych, pomoc w przygotowaniu tłumaczeń, publikacji tematycznych i organizacji szkoleń oraz warsztatów, wsparcie dialogu pomiędzy władzami lokalnymi a mieszkańcami w celu zwiększenia ich partycypacji publicznej. |
JUSTYNA JANOSZ-KLUS – kierownik projektów
![]() |
Absolwentka międzywydziałowego kierunku Gospodarka Przestrzenna na Politechnice Krakowskiej o specjalizacji: Urbanistyka i transport oraz studiów podyplomowych: Przygotowanie pedagogiczne. Zakres obowiązków: udział w realizacji międzynarodowych i krajowych projektów proklimatycznych, pomoc w przygotowaniu publikacji, tłumaczeń i raportów tematycznych oraz organizacji szkoleń, seminariów oraz warsztatów. |
DOROTA GUZIK – starsza asystentka projektów
![]() |
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (kierunek: socjologia). Posiada doświadczenie w raportowaniu ESG oraz analizie śladu węglowego. Zakres obowiązków: udział w realizacji międzynarodowych i krajowych projektów proklimatycznych, zwiększanie świadomości publicznej w zakresie zmian klimatu oraz polityki energetycznej. |
KATARZYNA BRAWIAK – starszy asystent projektów
![]() |
Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na kierunku Inżynieria Środowiska, specjalizacja: Odnawialne Źródła Energii (I stopnia) oraz Ekologiczne Źródła Energii, specjalizacja: Ekologiczne Systemy Energetyczne (II stopnia). Zakres obowiązków: udział w realizacji międzynarodowych i krajowych projektów proklimatycznych i proenergetycznych, pomoc w przygotowaniu publikacji, tłumaczeń oraz organizacji szkoleń, seminariów i warsztatów. |
DARIA BOROWIK - asystentka projektów
![]() |
Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej, kierunek: Rewitalizacja Terenów Zdegradowanych. Zakres obowiązków: udział w przygotowaniu wniosków grantowych oraz w realizacji krajowych i międzynarodowych projektów proenergetycznych i proklimatycznych, pomoc w przygotowaniu publikacji i tłumaczeń, promocja działań stowarzyszenia w mediach społecznościowych. |
GABRIELA GIERAZIŃSKA - asystent projektów
![]() |
Absolwentka studiów inżynierskich na kierunku Gospodarka Przestrzenna oraz magisterskich na kierunku Architektura Krajobrazu na Politechnice Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki.
Zakres obowiązków: uczestnictwo w realizacji krajowych i międzynarodowych projektów związanych z działaniami proklimatycznymi i proenergetycznymi, praca w programach graficznych, wsparcie w przygotowywaniu publikacji oraz tłumaczeń. |
ZOFIA MICHLOWICZ - asystentka projektów
![]() |
Absolwentka kierunku Ekologiczne Źródła Energii (I stopnia) oraz Energetyka (II stopnia) na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
Zakres obowiązków: uczestnictwo w realizacji projektów proklimatycznych na szczeblu międzynarodowym i krajowym, wsparcie w tworzeniu publikacji, tłumaczeń i organizacji konferencji, szkoleń i wizyt studyjnych dotyczących polityki energetycznej, mitygacji i adaptacji do zmian klimatu. |
JAKUB KRZYSZTOŃ – asystent projektów
![]() |
Absolwent kierunku Prawo Własności Intelektualnej i Nowych Mediów na Uniwersytecie Jagiellońskim. Zakres obowiązków: wsparcie realizacji krajowych i międzynarodowych projektów proklimatycznych, pomoc w przygotowywaniu tłumaczeń oraz publikacji, obsługa oraz prowadzenie statystyk stron internetowych zarządzanych przez Stowarzyszenie. |
TOMASZ PAWELEC – ekspert
Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (geografia) oraz studiów podyplomowych: Inwestycje w odnawialne źródła energii na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Ponad 15 letnie doświadczenie w pracy w zakresie ochrony klimatu i zrównoważonego rozwoju. Zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków grantowych, wdrażanie krajowych i międzynarodowych projektów, przygotowanie publikacji, organizacja konferencji, warsztatów, szkoleń i webinariów, opracowanie ekspertyz i dokumentów strategicznych (PGN/SECAP). |
ROBERT STRZEBOŃSKI – główny księgowy
![]() |
Magister ekonomii AE. Zarządzanie i kontrola budżetu Stowarzyszenia, prowadzenie rachunkowości jednostki, rozliczanie projektów i raporty finansowe, kontakty z bankami, współpraca w realizacji projektów. |