ANNA JASKUŁA – dyrektor biura

03b

Magister inżynier Ochrony Środowiska w planowaniu i zarządzaniu, AGH.

Ustalanie wspólnie z Prezydium Zarządu kierunku działalności i zadań Biura Stowarzyszenia, organizacja i koordynacja pracy zespołu Biura, przygotowanie zgromadzeń statutowych (zebrań Zarządu Stowarzyszenia, Walnych Zgromadzeń Członków) i realizacja ich postanowień. Kontakty z samorządami lokalnymi oraz instytucjami europejskimi i reprezentowanie Stowarzyszenia na forum krajowym i międzynarodowym. Przygotowanie nowych wniosków i poszukiwanie źródeł finansowania.

ANNA JAKIEL – asystent dyrektora

Prowadzenie sekretariatu biura, kontakty z samorządami lokalnymi, organizowanie krajowych oraz międzynarodowych konferencji, seminariów i szkoleń. Udział w realizacji krajowych i międzynarodowych projektów Stowarzyszenia.

IWONA KOROHODA – kierownik projektów, specjalista ds. komunikacji

Anna Lachowicz

Magister Filologii Polskiej UJ.

Zakres obowiązków: przygotowanie i realizacja krajowych i międzynarodowych projektów, przygotowanie publikacji, tłumaczeń i materiałów promocyjnych, organizowanie krajowych oraz międzynarodowych konferencji, warsztatów i szkoleń, kontakty z samorządami lokalnymi, promocja Stowarzyszenia i kontakty z mediami.

ANNA FIJAS – kierownik projektów

Anna Lachowicz

Absolwentka Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie (kierunek: inżynieria środowiska;  specjalizacja: gospodarka niskoemisyjna) oraz studiów podyplomowych: Zarządzanie projektami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Ukończyła certyfikowane szkolenie ,,Pełnomocnika i audytora wewnętrznego zintegrowanego systemu zarządzania: ISO 9001, ISO 14001 oraz OHSAS 18001 (PN-N 18001), ISO 27001” oraz akredytowane szkolenie PRINCE2® Foundation.

Zakres obowiązków: udział w realizacji krajowych i międzynarodowych projektów, pomoc w przygotowaniu publikacji i raportów oraz organizacja krajowych oraz międzynarodowych konferencji, seminariów i szkoleń.

IZABELA KUŚNIERZ – kierownik projektów

Izabela Kusnierz

Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej kierunku Inżynieria Środowiska i specjalizacji Inżynieria Wodna. Ukończyła certyfikowane szkolenie "Pełnomocnika i audytora wewnętrznego zintegrowanego systemu zarządzania: ISO 9001, ISO 14001 oraz OHSAS 18001 (PN-N 18001), ISO 27001”

Zakres obowiązków: udział w realizacji międzynarodowych i krajowych projektów proenergetycznych i proklimatycznych, pomoc w przygotowaniu tłumaczeń, publikacji tematycznych i organizacji szkoleń oraz warsztatów, wsparcie dialogu pomiędzy władzami lokalnymi a mieszkańcami w celu zwiększenia ich partycypacji publicznej.

JUSTYNA JANOSZ-KLUS – kierownik projektów

jjanosz

Absolwentka międzywydziałowego kierunku Gospodarka Przestrzenna na Politechnice Krakowskiej o specjalizacji: Urbanistyka i transport oraz studiów podyplomowych: Przygotowanie pedagogiczne.

Zakres obowiązków: udział w realizacji międzynarodowych i krajowych projektów proklimatycznych, pomoc w przygotowaniu publikacji, tłumaczeń i raportów tematycznych oraz organizacji szkoleń, seminariów oraz warsztatów.

DOROTA GUZIK – starsza asystentka projektów

Monika Grabiec

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (kierunek: socjologia). Posiada doświadczenie w raportowaniu ESG oraz analizie śladu węglowego.

Zakres obowiązków: udział w realizacji międzynarodowych i krajowych projektów proklimatycznych, zwiększanie świadomości publicznej w zakresie zmian klimatu oraz polityki energetycznej.

KATARZYNA BRAWIAK – starszy asystent projektów

Monika Grabiec

Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na kierunku Inżynieria Środowiska, specjalizacja: Odnawialne Źródła Energii (I stopnia) oraz Ekologiczne Źródła Energii, specjalizacja: Ekologiczne Systemy Energetyczne (II stopnia).

Zakres obowiązków: udział w realizacji międzynarodowych i krajowych projektów proklimatycznych i proenergetycznych, pomoc w przygotowaniu publikacji, tłumaczeń oraz organizacji szkoleń, seminariów i warsztatów.

DARIA BOROWIK - asystentka projektów

Daria Borowik

Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej, kierunek: Rewitalizacja Terenów Zdegradowanych.

Zakres obowiązków: udział w przygotowaniu wniosków grantowych oraz w realizacji krajowych i międzynarodowych projektów proenergetycznych i proklimatycznych, pomoc w przygotowaniu publikacji i tłumaczeń, promocja działań stowarzyszenia w mediach społecznościowych.

GABRIELA GIERAZIŃSKA - asystent projektów 

Gabriela Gierazińska Absolwentka studiów inżynierskich na kierunku Gospodarka Przestrzenna oraz magisterskich na kierunku Architektura Krajobrazu na Politechnice Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki.

Zakres obowiązków: uczestnictwo w realizacji krajowych i międzynarodowych projektów związanych z działaniami proklimatycznymi i proenergetycznymi, praca w programach graficznych, wsparcie w  przygotowywaniu publikacji oraz tłumaczeń.

ZOFIA MICHLOWICZ - asystentka projektów

Zofia Michlowicz Absolwentka kierunku Ekologiczne Źródła Energii (I stopnia) oraz Energetyka (II stopnia) na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.

Zakres obowiązków: uczestnictwo w realizacji projektów proklimatycznych na szczeblu międzynarodowym i krajowym, wsparcie w tworzeniu publikacji, tłumaczeń i organizacji konferencji, szkoleń i wizyt studyjnych dotyczących polityki energetycznej, mitygacji i adaptacji do zmian klimatu.

JAKUB KRZYSZTOŃ – asystent projektów

Monika Grabiec

Absolwent kierunku Prawo Własności Intelektualnej i Nowych Mediów na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Zakres obowiązków: wsparcie realizacji krajowych i międzynarodowych projektów proklimatycznych, pomoc w przygotowywaniu tłumaczeń oraz publikacji, obsługa oraz prowadzenie statystyk stron internetowych zarządzanych przez Stowarzyszenie.

TOMASZ PAWELEC – ekspert

TomaszPawelec2

Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (geografia) oraz studiów podyplomowych: Inwestycje w odnawialne źródła energii na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Ponad 15 letnie doświadczenie w pracy w zakresie ochrony klimatu i zrównoważonego rozwoju.

Zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków grantowych, wdrażanie krajowych i międzynarodowych projektów, przygotowanie publikacji, organizacja konferencji, warsztatów, szkoleń i webinariów, opracowanie ekspertyz i dokumentów strategicznych (PGN/SECAP).

ROBERT STRZEBOŃSKI – główny księgowy

Magister ekonomii AE.
Zarządzanie i kontrola budżetu Stowarzyszenia, prowadzenie rachunkowości jednostki, rozliczanie projektów i raporty finansowe, kontakty z bankami, współpraca w realizacji projektów.